فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) و از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس گفت: عملیات غرورآفرین " وعده صادق" اقدام دفاعی و حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح در دفاع از جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۳۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهر فریمان برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده امام راحل دفاع از جمهوری اسلامی واجب است. همه شهدای انقلاب اسلامی بر سر سفره هدایت امام راحل نشستند و با نثار جانشان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 وی با اشاره به مقام شامخ شهدا افزود: طبق روایات رسیده از معصومین، شهدا کسانی هستند که همنشین و هم سطح مقام پیامبران اولوالعزم هستند.

 فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه به خلاصه‌ای از شخصیت والامقام شهید حجازی پرداخت و گفت: این شهید گران‌قدر از یاران برجسته شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یکی از فرماندهان و عوامل تأثیرگذار در تقویت جبهه مقاومت اسلامی، فلسطین، غزه، لبنان و کرانه باختری در مقابل رژیم غاصب اسرائیل بود و اقدامات میدانی این مرد بزرگ در شکل‌گیری نهضت مقاومت و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نقش مؤثری داشت.

 وی اعلام کرد: متأسفانه سردمداران اداره جهان و سازمان ملل تاکنون که بیش از ۱۹۰ روز از جنگ ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان غزه می‌گذرد، اقدامات و جنایات رژیم غاصب را نه‌تنها محکوم نکرده‌اند، بلکه سکوت نموده و از خود اراده‌ای ندارند و این نشان می‌دهد که امیدی به این سازمان‌های منفعل بین‌المللی نیست.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس عملیات غرورآفرین " وعده صادق" را اقدامی دفاعی و حمله موشکی و پهپادی ایران را اقدامی مشروع و مطابق با منشور ۵۱ سازمان ملل در تنبیه تجاوز رژیم جعلی اسرائیل دانست و اذعان داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا ما در آرام‌ترین فضای بین‌المللی به سر می‌بریم و ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است و ملت ایران با هدایت امامین انقلاب به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده‌اند که امید دشمنان را برای ناامن‌سازی ایران به یأس و نامیدی تبدیل می‌کنند.

 احمدی در ادامه باتوجه‌به اهمیت جهاد تبیین در عصر کنونی ابراز کرد: شناختن هویت حقیقی رژیم غاصب اسرائیل برای نسل جدید ما نیاز به تبیین دارد و لازم است ما هویت حقیقی رژیم جعلی اسرائیل را برای نسل جدید نمایان کنیم.

 وی رژیم جعلی اسرائیل را غده سرطانی در پیکره امت اسلامی دانست و بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری، فداکاری و فهم حاج‌قاسم سلیمانی و رشادت و ایثار شهدای والامقام جبهه مقاومت نبود مشخص نیست که این رژیم جعلی و غاصب چه بلاهایی بر سر مسلمانان می‌آورد.

 فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه‌السلام، اسرائیل را نقطه مشترک حمایت جبهه استکبار و برخی از کشورهای منفعت‌طلب در جهان دانست و گفت: این کشورها به‌خاطر منافعشان از این رژیم جعلی حمایت کرده و می‌کنند. ملت ما الحمدلله در اوج عزت قله بین‌المللی ایستاده و ما با این عملیات به دنیا نشان دادیم که به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و منشأ همه موفقیت‌های ما، توجه به پیامبر، قرآن و ائمه اطهار است و باید ضمن هوشیاری، با جهاد تبیین و هوشیاری نقشه دشمنان را نقش‌برآب کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار